kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۴۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 
 نتیجه مدیریت انقلابی
 
 حبیب با انتشار این تصویر نوشت: «در تصویر شماره ۱ شاهد نتیجه مدیریت لیبرالی هستیم که با نگاه به دست کدخدا، با هواپیمای اجاره‌ای عکس یادگاری میگیرن! در تصویر شماره ۲ شاهد نتیجه مدیریت انقلابی هستیم که به‌جای نگاه به کدخدا روی توان داخلی سرمایه‌گذاری کرده و حالا با اولین موتور کاملا ایرانی هواپیما عکس میگیرن.»
 ما می‌توانیم
 محمد: «تا شما با خبر کشف حجاب سلبریتی‌های دوزاری عشق بازی می‌کنید عرض کنم خدمت‌تون که دانشمندان ایرانی موتور کاملا ایرانی هواپیما رو با موفقیت آزمایش کردند.»
 عاقبت به خیری 
اینجوری رفقا
 مهدی رسولی با انتشار این تصویر نوشت: «خیلی‌ها اراده کردن که رگ غیرتِ ایرانی رو بزنن تا بی‌حیائی عادی بشه! با شهادتت، ثابت کردی که خون غیرت هنوز می‌جوشه توی رگامون! دمت گرم خوش غیرت! سفر بخیر! جوونی که شدی عاقبت بخیر. برای منم دعا کن.»
 چرا صداشون درنمیاد؟
 امیر حسین ثابتی:«حمید رضا الداغی نه بسیجی بود، نه آمر به معروف. یک ایرانی غیرتمند بود که وقتی دید دارد به دو دختر تعرض می‌شود، مقابل اوباش ایستاد.اما چرا صدای مدعیان زن، زندگی، آزادی درنمی‌آید؟ چون همین چندماه قبل هدفشان را اعلام کرده بودند: «حجاب بهانه است، می‌خواهیم مفهوم ناموس را  در جامعه از بین ببریم.»
 اگر ماجرا برعکس بود...
 عبداله گنجی: «اگر در همین صحنه سبزوار به جای شهید الداغی یکی از اون دو نفر کشته شده بود، امروز تجمعات دانشجویی داشتیم، بزرگان حوزوی یک جریان بیانیه می‌دادند، اتحاديه اروپا بیانیه حقوق بشری می‌داد. بایدن کنار ملت! می‌ایستاد، حکومت مسئول مستقیم قتل بود و مقتول عکس یک رسانه‌های خودمستقل‌پندار می‌شد.»
 فضای مجازی این شکلیه
 سید محمدحسین راجی: «در یک جمله فضای مجازی را تعریف کنید. پاسخ: مکانی که همه از سطل ماست باخبر می‌شوند اما صدای گلوله به گوش‌شان نمی‌رسد. مکانی که فوت طبیعی یک دختر جهانی می‌شود، اما تجاوز ۵ سرباز آمریکایی به دختر ۱۴ساله‌ای به نام عبیر قاسم و کشتن او و خانواده‌اش هیچ‌گاه رسانه‌ای نمی‌شود.»
 مدافعان شرافت و غیرت
 حسین ابراهیمی: «بعضی میگن حیف این جوان که خودش رو فدای اون دختر کرد دختری که معلوم نیست....اما قصه امثال شهید حمیدرضا الداغی قصه دیگری است، این افراد با این‌طور حرکت‌ها در جامعه یک تابلو با نقشی جاویدان جلوی چشم دیگران قرار می‌دهند و نمیگذارند درخت شرافت در این سرزمین بخشکد و گوهر غیرت فراموش شود.»